Da har jeg trikka denne HBK lue på under en dag og er ganske fornøyd =) Det ble en barne lue men jeg har strikket den helt selv uten noe oppskrift =) Kan takke min kjære mormor for strikke fedigheten mine =))
Hva syns du ?
Nå driver jeg og strikke VIF lue som du får se senere =)
Kommentarer
Legg inn en kommentar